5 februari

Hehehe, det blev ingen mongoliksa igår :( Vi åt i länna istället på en Kina resturang och älsklingen bjöd :) Vi ska typ åka till mongoliksa nästa vecka eller något, för jag vill verkligen äta det :D

Idag ehm , orkar jag inte skriva. HHiiih, eller efter skolan så åkte jag med fanny, johanna & nick till farsta och tittade på kläder å skor och så åt vi. Jag måste verkligen ha nya skor men det finns ju dock inga vinterskor längre i affärerna så det är lite surt. Får ta mina ruttna reebook istället xD Fast dom är ju bättre en lygskorna iaf. Efter Farsta åkte jag och mötte Fredrik i centrum. Träffade även Sandra, så pratade med henne också. Jag och Fredrik var inne på apoteket och sen åkte vi hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0