27 feb - roadtrip

Ouuuuh, det regnar.. eller snöar det kanske. Jag det är iaf inte mysigt -.-
Idag efter frukosten vid 12 åkte jag, Fredrik, Robin och Liha till globen och gick in på Buttericks. Hahah, jadu Fredrik och Robin köpte ett par roliga grejer xD Sen efter det åkte vi till Farsta och gjorde något. Haha vette fan, Rabin köpte ett halsband iaf och så åkte vi till Tyresö Centrum. Där vi köpte presenter till Sebbe. Sedan lämnade vi dom och så fortsatte jag och Fredrik hem till honom. Där vi försökte installera det trådlösa nätvärket och en massa för att hans mor hade köpt en ny bärbar dator. Men det gick ju nästan åt helvete, haha eller det gick inte bra iaf xD

Nu för en stund som kom vi hem till mig, så ska vi snart duscha när pappa kommit ner därifrån och sedan blir det god mat med familjen och Kalle & Cicci. Så drar vi till Sebbe sen när vi känner fört :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0