26 feb

Tjenare det är Jennifer Zvan här. Inte så ovanligt, men ändå. Det är jag! Not.
Nu är det såhär att jag tänkte berätta min lila dag för er. Jag började klockan 8 med att fixa deras hår, sedan tittade vi på deras show. Det var ballt alltsåååå, dom var duktiga :) Sen hade vi engelska och gjorde den tråkiga grejen. När vi slutade åkte jag hemmåt, åt mackor lite snabbt och sen åkte jag och Sebbe till gullmars och mötte upp Jennifer, Jocke, Robban & Jessica. Så gick vi in på två p-butiker och sen buttericks. Där hittade både jag och Jennifer det vi skulle ha, alltså kaninöron & hela köret. Haha, vi kommer vara ganska lika i morgon men det blir kul!

Tittade på let´s dance med mamma alldeles nyss och nu ska jag och fredrik åka ut en sväng :) Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0