25 feb

Oh my god..!
Jag har lite panik, för jag vet inte vad jag ska "klä ut" mig till på lördag.. Sebbe fyller år och så är det playboy/racing tema. Man ba what the fuuuuuuuck!? Hjälp mig!

Och idag.. hehehhehe, jag slocknade på engelskan. Men det var ju världens längsta text som en brud läste upp så skulle man försöka hänga med.. Då blev det så som jag, Lisen & Sara gjorde (a) Somnade. Så fixade vi människorna idag på frisören också, och matten. HAHA, asså vad kul. Och så fick jag en stark G på matteprovet geometri. Woho!
Snart ska jag ta och packa och åka till gymmet med Emma. Förresten så var dansen jätte kul igår ;) Wihii!


Jag och Emma i, ööhm 8an(?) <3


Kommentarer
Postat av: Mami

Duktigt gumman på matteprovet =) + jätte bra att ni gymmar, vilka kroppar ni kommer att ha i sommar WOOOW =) <3

2010-02-25 @ 14:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0