24 feb

TJENA ALLA FANTASTISKA BESÖKARE! *host*
Haha, nej drev! Ni är fantastiska även fast nu är fååå..... Hohoho!

Jag har varit i skolan idag, började med ett suveränt matteprov...! och fortsatte dagen med frisör. Hade gjort upp en plan med FAnny att åka in till stan och leta apu och kläder. Men den pajade då jag kom på att jag var trvungen att hämta barnens mat.. och det är ju inte direkt så kul att gå runt på den påsen i hela staden plus att dom äter upp varandra. *suck* Så planen pajjade. Men ikväll klockan 7 blir det att åka till gymmet, men inte ett vanligt gympass blir det inte. Utan ett såkallat dans pass. Mohehe, ska se om det är kul och så hänger såklart Emma med också :)

Men nu sörrö är jag hungrig! Men ändå inte.. Fatt det är inte så mysigt att höra barnens mat krypa omkring brevid en.. Fast jag bangar ju aldrig på mammas köttfärssås! SÅ NU BLIRE DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0