22 feb fortsättning

Jag skrev inte igår, sorry för det. Men som dagt så var jag ju på gymmet med emma. Sen efter de åkte vi till centrum och gick in på hm, djurmagasinet & Kronans droghandel, ahahah asså vafan är det liksom? APOTEKET inget annat. jo det är ju så för dom som inte vet så har jag apoteket bytt namn till kronansdroghandel. Låter lite sjuk.. Menmen? Sen så gick vi till mästergrillen där Fredrik & Micke åt mat. Var lite med dom tills Emma skulle hem och då åkte vi till Fredriks jobb, eller nej så var det ju inte.. Fredrik hade fårr punka på bilen så vi åkte till Mickes värkstad först och bytte däck, och SEN åkte vi till Freddans jobb. MOHEHEHEHE ,
När jag kom hem så var maten jätte goooooooooooooooooooooood. Fan vad jag äter ibland, men det är väl bara positivt va?

Slutar om en timma och då ska jag vara med Johanna. Jag vill shoppa men man kommer ju fan ingen stans i den har kaosen.. SNÖN SKA BORT!! Det ända stället typ vi kommer till är väl Haninge? xD JEEEPPP sen blir det yoga. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0