21 feb

Bakis, fånga dagen efter!
Den meningen har verkligen fastnat på min hjärna, hööhö plus att den är lite kul sådär också, det passar in :)
Som sagt så var vi ju hemma hos Jocke igår kväll, gud känner att jag forrtfarande inte kan stava... får verkligen anstränga mig för att inte göra fel.. Men iaf, det var kul folk där, ganska så full packat med det var niiissse!

På dagen var jag med mig själv, som alltid. Nej men först var jag med mamma och tittade på lets dance, sen hänkade jag med Micke, Fredrik, Robin & Nasse ett tag. Skjutsade Jimmie till Natta och hälsade på den stora hunden och i en timma höll vi på att skotta ut Mickes 745a.. snarkoooooooooooooooooooooooooooo. Hihihihihihihi, så åt jag mat hemma hos Fredriks päron, utan Fredrik då asså, eller höhö nej.

Bilder från igår kommer nog upp lite senare när jag är hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0