19 feb - FREDAG

Den här helgen gillar vi. Åtminstonde jag, har det nästan full späckat känns det som, fast igentligen så har jag inte det. Men vi kan ju lotsas. Haha, ikväll blir det nog hem till Emi och leker lite. Busigt! Sedan på söndag fyller Jocke 20år, fast såklart så firar i honom på lördagen då, med lite festis och sådär. Hahah fett kul det lät. Det blir förhoppningsvis nice! På söndag kommer det ju då bli väldigt segt.. Jennifer Svahn gillar detta!

Idag ååååååh suck på snön säger jag bara. Fan vad jobbigt det ska vara, nu är det februari så då ska snön bort! Det är ju fan värsta stormen ute. Men iaf, idag så var det väl lite speciellt. På mentorstiden så ruttnade man ju bara på alla, orkante. Att man alltid ska göra en så stor grej av allting.. och så blev det morötter till lunch, och tre tuggor knäckebröd. Mumma! HAHAH och engelskan.. suck, jag suger verkligen på engelska. Vi gjorde ett test inför nationella läsföståelse.. herregud. Det gick verkligen inte bra. Aja, in my as.

Efter skolan så tittade jag på två ställen om dom hade praktikplats. Men icke sa nicke, jag tar mitt gamla ställe igen (där jag var förra gången). Trots all skit, men jag överlever. Whohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0