17 feb

Hehe, igår blev det ju lite semlor för mig. Eller iaf en halv, mohehhe och så blev det pannkakor till middag! Wihih, är det fettisdagen så är det.
Idag hade vi modellpass hela dagen. Det var riktigt kul, klippte både mamma & pappa & så hjälpte jag Fanny med att slinga henne vääään, och i slutet gick brandalarmet och alla dörrar stängdes :|  Haha! Lite smått kul sådär, fast kanske inte dom som hade blekning kvar i håret.. fast jag tror inte att dom gick ut heller. Menmen, fattade inte varför det gick igång heller. Det stod på tv appareterna i skolan Musikcafé Brandalarm, men vafan är det liksom? Hahh, hänkade och lämnade brorsan hos natta efter skolan och sen så var jag med Johanna i en timma. Nu är jag hemma och ska äta ungsteksfalukorv med mos !!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0