12 feb - skola

Heeeeellooo amigos!
Igårkväll slutade det med att jag blec klar med miljöbeskrivningen men när jag ska skicka den så kommer jag på att jag inte har hennes mail adress. Så det failade sig ändå. Fast det positiva var att jag precis hann läsa ut engelska boken på 75 sidor innan Fredrik kom hem. Weey! För brukar ha svårt att konsentera mig när jag har han runt omkring eller mina kompisar. Lite sådär små irriterande. Hehe,
Just nu så har vi engelska igen och jag har ju som sagt bara skrivit 2 reading loggar så måste hinna skriva klart dom andra 3 innan lektionen slutar idag klockan halv 1. Eller nej juste, förresten. Vi har hela kvällen på oss att göra det, men jag pallar inte sitta hemma en till kväll med det. Måste plugga hår och kemi också. Suck. Ska göra det när jag kommer hem.
Men ska fortsätta nu, cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0