11 feb

Fy faen vad kallt det är ute. 18 minusgrader var det när jag gick till bussen och det är väl säkert inte så mycket varmare nu heller. Sitter i skolan just nu och vi har svenska. Jag ska skriva en dikt.. Woho, och jag är ju verkligen jätte bra på att hitta på saker, speciellt dikter. Not! Fast just nu håller jag på med en miljöbeskrivning som ska vara klar idag. YEY.

Igår så blev det ingen ny header. Jag hann inte helt enkelt, för precis när jag skrivit klart bloggen så ringer Älsklingen och säger att han ska komma och hämta mig. Sagt och gjort, vi åkte till centurm och handlade mat. Så duuuktiga! Så åkte vi hem och lagade maten ofcourse. Hahah, jag gjorde en super god kycklinggryta till mig och pappa, och Fredrik gjorde en fisk rätt. Båda två blev goda. Och fatta liskom, jag som inte ens äter/gillar fisk tyckte att den var god. Rekord!

Kommentarer
Postat av: Mami

Va ....åt du fisk, kanonbra, tur att Fredrik finns =)

2010-02-11 @ 13:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0