10 feb

Känner mig riktigt fräsh nu, eller njaa.. måste hoppa in i duschen först, sen känner jag mig riktigt fräsh ;) Det är skönt att gymma. Speciellt när det är rätt lugnt på gymmet. Fast nu luktar jag solarium så det suger. Borde hoppa in i duschen snart, men först ska jag blogga!

Idag har vi haft frsiör iprincip hela tiden idag också. Fast vi slutade 2 timmar tidigare eb vanligt, så det var skönt. Vi klippte en hett klippning och sen annan som heter "Sax och kam". Det klipper man när man ska göra korta frisyrer. Tex en "kill frisyr" och ska ha rätt kort i nacken men inte vill ha rakapparat där. Då kör man med sax&kam. Riktigt fiffigt. Hahah!
Jaa och när jag slutade så åkte jag direkt hem och hämtade gymkläder och så åkte jag dirket till flex. Min underbara papi kom och hämtade mig, så jag slapp vänta på bussen i 1 timma :) (missade den precis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0