2011 - tid: 02.15

Nu är jag lycklig! Har äntligen lyckats komma in på internet på hotellet på mini datorn. WOHO! Det var en svensk tjej här på hotellet som visade hur vi skulle göra. Hahah, jag har varit helt frustrerad för att det inte har fungerat! Men nu är det iaf nytt år! 2011, och klockan är 10 över 1 här i thailand. Käkade mat på hotellet och såg på en massa shower, sen vid halv 11 gick vi till stranden och kollade på fyrvekerier. En masssaaa folk och massa lyktor uppe i himle, mer än 100 st och det var as ballt! :D

Idag på dagen var det ganska dåligt väder så vi gick och shoppade hela. Slutade med samanlagt 13 klockor och en massa kläder! :D

Igår var vi på elefant trackling. Vi tittade på vattenfall och små gibbonapor, jag och Jimmie adopterade en lite bebis gibbon så vi får veta hur det går för honom under 1 år. Tunda hette han och var jätte söt :) Sen fick vi se en elefantunge som showade. Han spelade munspel och fotboll, pussades, dansade och bugade. Sen höll jag och mamma i varsina stora feta pytonormar och så såg vi hur gummi kom till ur gummi träden.

Nu sitter vi och pratar med två svenskar som är roliga.  Haha, puss hej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0