Torsdag

Blivit lite dålig på att skiva får jag erkänna. Men jag lovar, jag försöker komma ihåg när jag kan, hehe. Igår hade jag iaf två kunder på kundpasset, en av dom var jätte gulliga och trevliga. Kan typ hela hans livs stil nu känns det som. Haha men det är kuul! Efter skolan åkte jag och Fredrik hem till honom och skottade sönder hans parkering(ar) och sedan åkte vi in till stan och köttade efter en p-plats. När vi äntligen hittat en och gick till vårat mål, som var den mongoliska resturangen, ser vi att dom har stängt igen och det har öppnat en annan resturang där. Suck. Hungriga och besvikna åkte vi till Länna Kina resturang istället och åt bufén där. Det var ju självklart gott där också men mongoliska är hundra gånger godare. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Fredster

Jaa jävla bajs Olarys sports bar!!:(

2010-12-18 @ 13:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0