Thailand - Dag 5

Tjenahopp. Har handlat lite klader och sont. En navelpiercing, tre klanningar och lite sma fix typ. Haha, jag ar so hamsk. Glommer bort allting hela tiden. Me igar so var vi vid poolen hela dagen, varmt och skont. Kakade smarrig mat och akte upp hogt upp till en bar pa ett berg, men dock var det molningt sa vi kunde inte se solnedgangen.

Idag har vi varit vi stranden och det har varit molningt hela dagen, men trots det so blir man ju brun ando. Konstigt. Haha. Imorgon ska vi rida elefant och oka kanot och sa ska jag fixa so att mina naglar blir fina. Bara hoppas att det inte ar molnigt da ocksa :)



Lagg marke till min fina lock... haha

Ny piercing



fin tuktuk att aka runt ii, med stora baser.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0