Söndag

Vaknar halv 10 helt död. Ligger kvar i sängen i 2 timmar och kan inte somna om, så går jag upp och käkar frulle typ och ligger i sängen med Fredrik. Sen klockan 2 åker jag till slussen och knatar ner till den stora fina granen och går in på Patric by the sea och käkar julbord med alla som jobbar på salongen som jag praktiserar på. Söta dom är som ville att jag skulle följa med, satt fan där i näsan 4 timmar. Haha, galet. Sen åkte jag hem till Jenny och hämtade en grej och sen gick jag till Johanna så åkte vi hem till mig.

Och nu sitter vi här, håller på att garva ihjäl mig när jag tittar på Johanna. Hon håller nämligen på att våga sitt hår så hon ser ut som ett penn-troll. Världens vackraste flicka! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0