Torsdag

Igår löste dagen sig. Jag hade inte det minsta tråkigt. Mehehehe, Det var Johanna som reäddade mig och umgicks med mig. Vi låg ute och flöt i poolen och solade och ibland när det blev målnigt gick vi in och gjorde en ny välrd på Wii. Ja, ni får kalla oss nördar men I don't give a shit! För vi tycker bara att det är kul att spela super mario. Mohihihi. Sen så vid 5 var jag med Fredrik. Äntligen en mys kväll! Fast först var vi på hans jobb och fixade en grej med Mike, som tog typ en timma. Men efter det var det åkte vi hem till han och tittade på tv och sen en film henna hos mig. Det behövdes kan jag säga. Hihi.




Kommentarer
Postat av: Anonym

men shitt är det kaos om man inte gör nått EN dag eller?! åååh

2010-08-13 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0