Regnt attack

Jajajaj, jag behövde brottas med regnet iallafall.. För precis när jag ska gå till bussen börjar det regna, och jag hittade inget paraply, så fick ta en tröja över huvudet och springa. Undra om det såg kul ut ^^ Aja, Jimmy var i centrum när jag kom dit, så gick vi runt och tittade lite och så köpte vi varsina skor! Dock inte dom jag hade tänkt. För det var 70% på dom jag köpte. Dom skulle kosta 700kr men nu kostade dom typ 240kr iställt. Awsome! Sen gick vi och mötte Bob vid perången och så gick vi och käkade hamburgare. Feta? Svar: Ja. När vi hade tjockat oss klart gick vi hem till Jimmy och tittade på en film (:

Min älskling kom och hämtade mig när den var slut med Langen OCH 940in.. BÖHÖÖÖÖÖÖ <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mami

Se till så att du tar hem paraplyerna, det är du som har snott dom <3

2010-08-26 @ 14:09:55
Postat av: lucke

Hej du! Allt bra? :)

2010-08-26 @ 14:25:23
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0