Meggan

Hellohaa!
Vaknade du vet i morse. Gick upp. Tog ut min ena ödla. Toxic. Så hon kunde få springa runt lite. Även vid toaletten vett du. Hon älskade det.
NEj vi börjar om!

HEJ! När jag vaknade i morse släppte jag ut min söta ödla så hon kunde få springa runt lite. Sen åt jag frukost och följde med mamma hem till mormor och morfar en snabbis. Stackarna, dom är inte sig lika och jag blir så ledsen över att tänka på det.. Vi lämnade iaf pengar till dom eftersom dom knappt kommer ut ur lägenheten längre :( .. När vi var klara där hämtade vi upp Johanna och åkte hem till mig. Vi chillade lite vid tvn, spelade Wii, åkte hem till henne och åt, gick till centrum där Johanna köpte en skjorta, åkte tillbaka hem till mig och spelade Wii och allt sånt där. PEACE!
Fredrik kom och hämade mig klockan 7, så åkte vi hem till honom och tittade på en film och lite sådär.




Kommentarer
Postat av: Mami

Gosingar då <3 inklusive Toxic

2010-08-11 @ 20:37:52
Postat av: Evelina

Hehe cool bild på ödlan & magen :)

2010-08-17 @ 13:31:52
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0