Lång dag

Hello everbody! Nu har grabbsen åkt hem.
Men först kan vi börja från början. Var med Jenny på dagen, vi fixade klart hennes telefongrej som varit helt sajko och så åkte vi in till hennes frisör vid Rådhuset och kollade om jag kunde få en praktikplats där. Fick inte nått helt svar direkt, jag ska bara kolla upp vad jag ska göra och så med min lärare och sen ringa dom. Men jag tror jag kommer få vara där. Sen åkte vi även till gymmet och solade lite och sen åkte vi båda hem till sitt. Hihi, jag åt middag typ och duschade och sen åkte jag hem till Bob och va med han, Jimmy, Crippa och Kevin ett tag. Spelade typ x-box och så rullade vi hem till Crippa för att dom skulle käka något. Vi skulle dra på en fest men ingen hade något att dricka plus att Crippa somnade. Så då var det bara jag, Bobsan och Jimmy kvar. Vi åkte till skogås och kollade läget där hos deras tjejkompis, men det sög så vi tänkte dra till en lokatfest (ändå) ända borta i Jakobsberg. Sagt och gjort, vi åkte till Jakan men när vi väl kommer dit så är det bara 40 minuter kvar tills sista tåget går mot Handen, hahah! så himla onödigt, så vi åkte tillbaka till stan och gick in på Max och käkade. Efter typ 40 minuter där kom deras vänner William och Thomas (skit packade, as kul) och käkade också.

20 över 3 började vi röra oss hem till mig, var hemma typ efter en timma och då la vi oss in the bed.
Grejen var att vi gjorde inte speciellt mycket, men ändå var det ruuuligt, great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0