Jimmy plutt

Hallå! Mötte Jimmy i Haninge centrum klockan 2, gick runt och tittde lite i affärer, och jag provade en väldigt snygg väst. Not! Hahah jag dog! Sen gick vi och käkade kebab på Sibylla och sedan knatade vi hem till honom och spelade lite Need For Speed tills Jocke kom. Då tittade vi på en film Hot tube time machine. Under tiden vi tittade på den kom även Andrej (Bob) och när den var klar gick vi hem till en tjej som hette Bella. Satt där och chillade ett bra tag och så kom Gaby också. Vid 9 knatade vi till Donken och käkade mums mums där. Träffade även Johanna, Billie och Langen en snabbis. Sen 20 över 10 kom Fredrik och Mike och hämtade upp mig.

(Det var så här: Vi står utanför Donken och pratar, så hör jag ett mysigt ljud och tänker "Wihii, Fredrik är här!" Men i nästa sekund när jag vänder mig om är det Langen... Med MIN 940! Som egentligen inte är min längre.. Då blev jag ledsen.. Rest In Peace Volvo 940 :( Tragiskt, blä!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0