Jennifer tänker..

Fan.. jag hatar att jag sover "länge". Visst, det kanske inte är länge egentligen. Men förut på sommarlovet vaknade jag alltid runt 11 om inte tidigare, men nu i stutet har jag börjat vakna 12-1. Jätte irriterande :O Måste börja ställa klockan.. fast nä. Det börjar jag med på måndag. Annars kommer jag aldrig komma upp på onsdag när skolan börjar. Suck, orkar inte tänka på det -.- Fast visst, det är kul och träffa alla och få lite rutiner igen. OCH så ska bi börja med färg. Wihiii! Det längtar jag faktiskt till. Vi börjar 08.15 förresten. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Undra hur många som kommer försova sig. Inte jag, haha för jag ska vara en duktig flicka :) -.- Men blä nu slutar vi prata om det!

Jag ska träffa Johanna idag! HEJSVEJS :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: haha, ja zeb kommenterade oxå min fot :)



Skönt att skolan börjar igen va?? ;)

2010-08-20 @ 13:45:56
URL: http://Lifeofjessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0