Jennie my friend <3

Haha, jag och mamma ligger och diggar till reklamerna på tv med tårna. Haha, ni fattar säkert inte, men det är kul!
Tidigare idag kom Jennie, Jessica, Annika och lilla Viola hem hit och badade. Viola hoppade i poolen, gick upp, sprang runt poolen och sjöng, hoppade i, gick upp, sprang runt och sjöng och om och om och om och om igen. Favorit i repris? Det såg verkligen ut som man såg en och samma video flera gånger i rad. Haha, hon är gullig hon :) Dom (familjen, inte jennie) åkte hem vid 5. Då satte jag och Jennie oss och löste korsord i solen och svettades ihjäl.. nästan. När solen försvann bakom träden gick vi in och så klippte jag henne. Så åkte vi och åt middag på Kina resturangen med Jennies Fredrik. Mumma!

Vid 9 kom Johanna hit, så tittade vi på Flight 93. Men hon drog för en stund sen. Nu är det bara jag och mamma här som tittar på nån film som jag inte hängt med i. Har ingen aning om vad som händer imorgon.. det återstå att se..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0