I´m alive

Tjena boys and girls! Det vart en galen kväll och natt igår. Vi drog hem lite folk hem till Fredrik och festade. Å herre gud, jag måste erkänna att jag mådde inte så jäkla bra innan vi la oss. Fy, hatar absint...... Fredriks fel. Han är dum. Visst Emi? Jo men iaf, vi hade kul. Vet inte riktigt hur många vi var men det var ett antal. Bara gött folk såklart :) Dennis var duktig igår och deckade inte fören halv 2, 2 tror jag, och i sängen den här gången. Annars blir det på något random ställe vid 12 slaget. Men inte den här gången inte. Haha, på slutet var det bara jag, Emi, Fredrik, Langen och Sandra som levde. Då satt vi i vardagsrummet och cepade på musiken, typ. Vi la oss i säng vid 5. Hääääääärligt! Men då hade Sandra och Emi dragit.

Vaknade klockan 1 när Robin ringde. Dumma pojk. Ville aldrig vakna, blä. Då la vi oss och tittade på film i vardagsrummet med Langen. Och så försökte vi väcka Dennis men det gick ju inte så bra, mrn han lyckades komma ner vid typ 3.

Nu sitter jag på Freddans jobb och väntar på att pojkarna ska bli klara. Svängde förbi La Flear och köpte lite mums mums innan vi åkte hit. Fast jag köpte inget, snodde bara "lite" kebab av Fredrik (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling det gäller att ta det försiktigt med det som är starkt, men det blir väl en läxa får jag hoppas. Bra att ni hade det kul <puss <3

2010-08-07 @ 19:39:42
Postat av: Zeb

Absint är INTE gott, förstår inte hur man frivilligt vill dricka det!



Jag lärde mig rätt tidigt att jag inte kan dricka Tequila längre! blev nog för många!

2010-08-09 @ 03:21:43
URL: http://blog.zeblopez.se
Postat av: jennifer

nej jag drack det inte frivilligt heller, höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö aldrig igen



tiquilahar jag inte provat tror jag, får se om jag vågar på med det någongång

2010-08-09 @ 11:23:35
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0