Härligt väder (typ)

Tjoho, idag hade jag tänkt vara med Johanna en sväng. Sola och sådär, men när jag kliver upp och går in i köket står det en lapp:
Måste göras idag /mamma:
Klippa gräsmattan
Tvätta kläder och hänga upp dom
Dammsuga poolen


Jaja, då var det bara att ändra på planerna. För det är sånt man måste göra för sina päron ibland. Suck -.- Hehe.. Så jag åt frulle, slängde in en tvätt i tvättmaskien och medans den rullade så rengjorde jag poolen (blir ju äckligt på botten när man inte badat på ett tag, mm.) och sen när jag var klar med det hängde jag upp tvätten. Klippa gräsmattan gjorde inte jag, det fick min käre bror ta hand om istället :) Nu är jag klar med det och ska sätta mig ner jag vaxa bena tror jag, om det fucking funkar. Sen in i duschen!

Klockan 4 ska jag vara med min älskling!




Snyggaste.... hah


Kommentarer
Postat av: Mami

Ha ha fina bilder, men det va riktigt kul att komma hem från jobbet till nyklippt gräsmatta, rena kläder o ren pool/ Love you <3

2010-08-06 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0