Flambera bananas

Tjoho Tjoho
Igår var jag med johanna på dagen. Vi solade ett tag när det fanns lite sol, så köpte vi också varsin panpizza och åt dom (a) Vi försäkte få datorn uppkoppladee på ps3 ett tag (eller rättare sagt Jonas försökte hjälpa oss) men det fungerade inte så vi fick titta på film på datorn istället. The last song. Jätte braaaaaa! Vid 6 åkte jag till Fredriks jobb och så kom Langen dit också. Sen åkte vi hem till Fredrik och så försvann 940in :( Buhuuu...... MIN pärla blev såld :( Kanske lite positivt att det var till någon man kände istället för nån random gay, men grejen är att jag kommer inte få åka i den när jag känner fört, och det suger... DUMMA! Aja iaf, när hon åkte iväg så gick jag och Fredrik in och tittade lite på tv och så skruvade vi bort en grej på hans motor. Vid 9 gjorde vi hot bananas och flamberade dom. Det är typ uppskurna bananer med socker runt och serveras med glass. Men jag tyckte inte det vart så gott för det smakade alldeles för mycker chili och rom.... Dock tyckte hans pappa väldigt mycket om det eftersom han älskar dom två delarna.
Efter det åkte vi ut och träffade Mike och Sandra.

2 år & 1 månad <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0