First day in school

..after the summer!
Började kvart över 8 i klassrummet, så gjorde vi liksom det vanliga som man brukar göra. Kolla satt alla var där och gick i genom lite saker och sånt. Vi slutade iaf efter en timma. Då var vi tvugna att (eller jo vi ville) titta/tjuvkika på "småttingarna" i nya frisör ettan. Haha, det är skit kul att vara äldst. Mohahah! även fast det vara skiljer ett åt, om ens det liksom. HEHE. Efter ett tag gluttande där åkte jag, Carro och Nick till Nacka och letade APU plats och tittade runt lite i affärer. Jag hittade ett par nya skor som jag vill köpa. Hihi :) Nu kan jag nyss hem efter ha rushat från bussen i ösregnet. Kanske ska träffa Jimmy lite senare när han slutat om regnet lugnat ner sig lite. Orkar inte strida mot det. PÖSSHAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0