Vaxning!

TjaTja! Idag har det vaxats! Mina, mammas, emmas och kärrans ben plus pappas rygg. Jessica går ju en utbildning som hudterapeut och får lära sig att vaxa iprincip överallt på kroppen, så hon behövde lite övning innan dom börjar ta in kunder i skolan. Hihih! Det var första gången jag vaxade så det gjorde ju lite ont i början, men man vande sig rätt fort. Så nu är jag helt len om bena! Skönt :D Jag klippte även Kärran idag, kulkul!

Inatt får man ta och sova ensam plus typ 3 dagar till. Det är nice, för att man får sprida ut sig över hela sängen utan att en tjockis ligger där och klagar. Nej skoja där på slutet (a) Men såklart, tomt kommer det bli. But I will be alright! :D


Här vaxas mina ben!


och Emmas!


Hihih, även Leon var med och fick vaxa. Hahaha stackarn ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0