Torsdag

Sorry för flumm inlägget igår.. Men det förklarar ju iaf vad jag gjorde igår om ni förstod. Johanna sov ju över hos mig igår, vi spelade supermario wii. Fy fan, vi är beroende..!
Idag var vi och solade och handlade saker i centrum. Som mjölk, havrefras och tejp. Bra och ha grejjer! Höhöh, måste börja ta hand om min lilla navel igen.. suckooo. Allsollösning you know. Den måste ju vara ren och fin när det bär av till Kreta och när sommarn är här!

Men what ever hörrö, kom hem för en liten stund sen. Håller på att skicka nnågra bilder till Johanna bara. Snart kommer nog Fredrik också, hoppas jag! och så måste jag klippa mamma senare idag också! HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0