Tisdag

Hej! Idag slutade vi halv 1 efter skansen. Skööönt! Då åkte jag till t-centralen med Carro & Nickoch tittade runt lite i affärer. Efter det åkte jag till Haninge och mötte Jimmy, fast på en gång så skulle han till tandläkaren så jag fick sitta utanför och vänta. När det var klart gick vi till H-centrum. Köpte en festis och satt ute i solen och spelade spel på hans Iphone. När solen försvann gick vi in och åt glass och så kom Crippa och Jocke. Åkte och hämtade en brud och lämnade henne och sedan bar det av till Maxi där dom handlade mat. Så blev jag skjutsad till Sågen där jag tog bussen till Marsvägen och gick upp till Billie och var med Johanna. Hehe ^^ Umgicks med henne i typ en timma.

Men nuuuuuuuuuu! Påminnde Fredrik mig om att det är Desperate HouseWifes om 5 min. Jag hade glömt bort liksom :O Så ska se på det nu. Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0