Smart kille

Tjotjo,, har inte haft sån ork att blogg just nu. Haha! Måste berätta att min pojkvän är ortoligt smart.. Vi böt sommardeck på pappas bil. Robin kom förbi och så skulle Fredrik äta sin matlåda som var från i fredags. Vi gick ju som vanligt ut från värkstaden till "mat rummet" tills Robin ville åka hem och äta. Då märkte vi att Fredrik hade glömt nycklarna inne i värkstaden (eftersom dörren låser sig själv) och vi hade stängt porten, så vi kom inte in i verkstaden där Fredriks mobil & nycklar var plus pappas och Robins bil, så vi kom inte här ifrån.Vi behövde komma hem till mig för att hämta mina nycklar så att vi kunde komma in till Fredrik och hämta dosan som gjorde så att portsen öppnade sig. Vi ringde Micke, men han satt och åt. Så kom vi på att Fredriks bil stog hemma hos oss och pappa var hemma, så vi ringde honom. Så pappa tog mina hemma nycklar, kom och hämtade oss, vi åkte hem till Fredrik, hämtade dosan, åkte tillbaka till verkstaden och kunde sedan öppna porten. GRAET! En eloge till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0