School

Tillbaka till skolan nu efter 1,5 vecka. Känns väl helt okej faktiskt, så man får tillbaka sina vardags rutiner. Måste börja gymma igen också, så jävla lat har man varit. Blir alltid så när man har lov. I morse kl 10 hade vi prov i Hår & Kemi boken, permanent. Jag fick VG+. Så great! Sen var det inte så mycket i skolan som var sådär, jätte kul. Efter skolan deremot åkte jag till centrum med Fanny & Nick. FAnny köpte en maskara och så åt vi macka på Espresso House. Mums! Alex vad där. C00lingen har blivit mogen (y) och på bussen hem träffade jag Lulle. Hiihihi, han hatar när jag säger så, but i love it. Men det låter verkligen som Lucas tycker jag. Lucas. Lulle. Helt enkelt kemi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0