Random Johanna

Tihihihiihihi, idag hade vi kund pass på frisören. Jag klippe Fanny, Emmas lillasyster :) Klippte topparna ganska mycket och så klippte jag upp det. Det blev bra, tycker jag iaf! Hoppas hon tyckte det också. Efter skolan åkte jag och Johanna in till miss sixty på götgatan och bytte ut mina jeans. Buhu, farväl! Men nu har jag ett par andra nya och fina! (efter mycket provande..) Sen åkte vi hem till mig och nördade och åt middag.

Inatt ska jag sova med Wilma har jag besämmt. Hoppas bara hon vil sova med mig, för det brukar hon inte vilja. Men i så fall ska tvinga henne! Hihih, och i morgon ska jag vara med Bästis Sandra och så kommer min älskling hem från Blekinge :) Men nu ska jag taggish! Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0