Överraskning <3

Aaw min Fredrik kom hem inatt och överraskade mig klockan 12. Hihi, jag hade precis somnat och fattade inte först att det var han, trodde att jag drömde, men efter några sekunder så vaknade jag till och blev glad! Han skulle ju igentligen kommit hem idag, eller jaa.. det hade han sagt till mig iaf. Den filuren! Så jag fick sova med min älskling en natt tidigare :)

Snart ska jag åka till nacka och möta Sandra. Vi ska åka in till stan och ta en fika och sen måste jag för fan till miss sixty igen. Orkanteee! Det är fel på mina nya jeans också. Sucko.. Dom kommer säkert tycka jag e jobbig men vafan. Ett par jeans för mer en ett tusen ska ju hålla länge! Skriver mer om det när jag kommer hem. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0