Losers

Tjena tjena! Skit nice väder ute idag. Hihih eller inte i morse dårå men resten av dagen har varit trevliiiiig. Hade matteprov i grafer plus engelsk nationella muntligt. På matten gick det hur bra som hellst känns det som, så jag hoppas på ett VG där, men jaa Ulla har ju sina retard nivåer. På Engelskan gick det väl lite mindra bra, men jag fick iaf godkänt och det är det bästa för min del.. Efter skolan åkte jag till centrum och mötte Johanna och så köpte jag vaxremsor, en present till fadern min och en glass. Sen gick vi hem till Johanna och provade att vaxa mina ben. HÖhÖHö säger jag på det.

Nu är jag hemma och ska snart färga mammas hår, packa klart det sista, försöka vaxa bena bättre och senare vara med pojken min för sista gången på en veckis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0