Jimmy & co.

Hej hopp gummi snopp!
Idag efter skolan åkte jag till Hanince centrum och träffade Jimmy och Crippa plus efter att en stund kom Andrej och Jocke också. Vi käkade först på Suwbay och gick till handelsbanken för att någon av dom skulle fixa nått. Så åkte vi förbi Mekonomen och Meca -.- Man blir aldrig av me't. Hihi. Chillade gel1 en stund och så åkte vi förbi Crippa och hans rostiga golf.. Haha. Eller njaej vadå? Det var ju bara avgasröret som var fräsh på den xD Sen skulle alla hemåt så jag och Himmy åkte hem till honom och tittade på filmen Osynlig. Vääldans bra film, fick en liten tår på slutet ^^ Halv 9 började jag åka hem till mig, pratade med min lilla skrutt som hade fiskat hela dagen. Ovanligt? Svar: Nej. Så hämnade mamma mig vid Brandbergens centrum.
När jag kom hem hade min käre mamma köpt lite kläder. Bihiiii!. En svart tjol, ett rosa linne & en tunn tröja/jacka. Tack älsklings mor!

Nu har jag matat bebisarna, gjort rent buren och fuktat äggen. Har även gjort rent bebisarnas mat bur.. eller ja, mamma gjorde det :) Ska titta på hockey med min käre far nu. Djurgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0