Glömske Jenn

Tja! Jag är retard! Eller njaa... åtminstonde glömsk. Kom på igår klockan 11 att vi ska till skansen idag med klassen och där såklart ska man ha med sig något att äta. Aja får köpa något. Nu idag för ett tag sen frågar jag Fredrik om han har några lösa kontaner, men inte har han det så han ger mig sitt kort istället. Och hur bra var inte det? :o Tror ni inte att jag glömt min väska hemma där min plånbok ligger i. Pjuuuh! Tack älskling för att du finns :O Nu får man bara hoppas på att det finns något att köpa där. HIHI.

Igår var jag med Johanna! Vi åkte in till stan och letade efter massor med GinaTrocit. Vi hittade tre... eller var det två? Jaa dåligt var det iaf. Vi köpte varsina (hash) brownies i gallerian. Herregisses och så köpte jag ett par sol glajjor på HM. TREVLIGT.

Men nu måste jag bprsta tänderna och gå till bussen. Möter Carro vid gullmars 10 i och sen bar det av till skansen. PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0