Glada Felicia

Cooger town. Så ballt! Tsss..
Idag var det faktiskt ganska kul i skolan. På frisören fick vi lära oss hur man fäster kronor när man gör en bruduppsättning och att rulla curler som ett ess. Dock är jag ju fucking sämst på inbakad fläta, och det var ett av sätten man skulle göra för att få någonting att fästa kronan i. Lite svårt att förklara, men so what. Bara jag fattar är det chill.

Efter skolan träffade jag Felicia. Vi har alltid lika kul! Först käkade vi en fränch hotdog och så träffade vi på en massa kändisar som Johanna, Dominique, Carro, Nick & Natta. Dock i vid olika tillfället. Menmen! Så åkte vi hem till mig och spelade Wii, käkade pannkakor och garvade sönder oss på en massa gamla bilder. Oh dear god vad man såg ut när man var mindre. Haha! Så jävla pinsamt. Felicia var till och med tvungen att ladda upp några bilder på facebook. Kuuul. Så tittade vi på Dating in the dark och så åkte hon hem. För övrigt flyttar hon till Tyresö i juni. Roligt, roligt roligt! WiHHIIII.

Nu ska jag fortsätta titta på Cooger town, sen titta på den inspelade Desperate housewifes och så föna håret. Ogilla blött hår. PUSSPUSS


Fellie Pellie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0