Gal1

Jag och Johanna hittade ju på en del att göra iaf, hahah! Vi gick hem till Fredrik och tänka hämta min moppe där och åka runt lite. Men det visade sig att batteriet i mopeden hade fuckat ur och jag vette fan. Men Affi & Robban var två änglar och efter typ 40 min(?) så fungerade den kanon! Två eloger till dom. När vi kom där ifrån åkte vi först till Billie så Johanna kunde lämna sin väska, sen hem till mig och hämtade tanka kortet (mammas), åkte vidare till Tanka/Bilia (eller vad de nu heter..) och tankade ofc! Då kom Billie och dom och hälsade på, snackade lite och så åkte dom iväg och vi till Micke. hahah! Vi släpade moppen upp för "rullstols gången" och när vi äntligen kom fram till Micke där alla andra var så visade det sig att vi hade väldigt liteluft i bakdäcket... Vi som var helt frusna från topp till tå orkade inte bry sig om det så vi åkte hem till mig och ställde moppen där. Drack varm oboy och spelade Wii.
För en stund sen så åkte hon och lämnade mig, ska snart hoppa i säng jag med tror jag. Fast först ska jag spela en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0