ey bror

Tjenis penis! Rund om fötterna? Nej skulle inte tro det va! Idag har jag vartin med Johanna breeee! HÖHÖHÖHÖHÖ vi har spelat supermario wii (som alltid) och har kommit till värld 5! WOHOOO. Klockan halv 5 åkte vi hem yill Johanna med moppen för att hämta lite pengar med mera och sen åkte vi till Haninge sentrum! Vi åt subway... åååååh i love subway, skulle kunna bli tillsammans med en sån, eller naaejj skulle nog äta upp den då! Efter suwbay mackan åkte vi till vallhallaväggen och träffade på Jimmy och hans nya brud. TREVLANS! Måste hooooka upp med honom någon dag och så har jag lovat att festa med honom thooow!
Vi åkte hemmåt efter ett tag när vi pratat med honom ett tag. Tog bara 20 min! Woho, min moppe e racer. Sen så åkte vi till Alby och träffade på Jenny!!!!!!!!!!! och en massa folk. Det var chill tills ordningsvakten kom och slängde ut oss.. suckooo. Så jag johanna emma och teo gick hem. Eller njaa, emma och teo gick hemm till teo och vi två gick hem till johanna och här är jag nu. Måste hinnamed bussen som går 58 också. Vi hörs i morgon. poyss hej bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0