17 april

Idag har jag varit med mina käre Johanna. Vi åkte vi till stan och kollade om mina jeans var klara!  Lämnade in dom på miss sixty för att dom skulle fixa dragkedjorna längstner på byxorna (för dom åker upp hela tiden) och antog såklart att dom skulle vara klara efter 2,5 vecka. Men nejnej.. här har dom inte gjort ett skit. "Har pratat med chefen och vi vet inte vad vi ska göra, hon ringer upp dig på måndag". Sucko. Helt trevligt tjejer, men jag tycker att dom borde ha ringt mig och sagt det. Förhoppningsvis får jag ett par nya jeans. Iaf, efter det så gick vi in på H&M och jag köpte ett par rosa tygskor. Hihi, visst dom kommer säkert gå sönder på en gång, men dom kostarde bara 130 kr. Så lätt värt, pluss att man kan använda dom ängå :D Sedan gick även in på Fenix och pratade med Rick. Vi fick varsina drinkar också. Smarrigt smarrigt. Efter det gjorde vi inte så mycket. Eller jo vi åkte hem till mig och målade naglarna och allt.

Nu är det fullt hus med massor av männsikor såklart. Ska spela mupermario sen. Fick låna av syrrans pojkvän, 2 stycken extra kontroller plus spel till Wii. Jessica ska sova här också och imorgon blir det vaxparty. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Mami

Mupermario e kul hehe

2010-04-19 @ 11:36:34
URL: http://jennjenn.blogg.se/
Postat av: jennifer

hahah men du är så dålig på det mamma :D

2010-04-19 @ 21:37:07
URL: http://jennjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0