010411 00:05

Hej där! Idag har jag varit hemma och chillat gal1.Typ pluggat.. och spelat lite Wii Fit som vi fick hem idag. Haha! Så har jag umgåts med min Fredrik halva dagen. Tittade på film och bytte deck till sommardeck på mammas bil. Så slockande jag framför tvn för en timma sen. Hööhöhö så jag e seeeg! Ska kanske gå och lägga mig nu, eller hmm ska jag vänta tills Fredrik kommer hem.. nja det kan ta hela natten.

Igår som sagt var jag med Emma på dagen. Subway mackan smakade väldigt gott inne vid Slussen och så gick vi (nästan) hela götgatan och tittade inne i affärer. Vi tröttnade när det började regna och åkte istället in till Sergel bio och sedan tillbaka hem till Emma. Var tvungen att se deras nya bil som dom hade köpt. Wihiii, så göölligt. Fredster kom och hämtade mig strax efter och så åt vi tacos hemma hos honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0