14/9-09 I natt drömde jag..

Inatt drömde jag att jag gick i skolan, och jag kom alltid försent, därför var läraren var jätte grinig på mig för det. Sen helt plöttsligt är det massa terror flygplan utanför oss och läraren säger till oss att ducka för att ta skydd (?) Jag frågar varför och då säger hon "Om dom släpper en bomb"
Då får jag panik och tar upp mobilen och skriver ett sms "Jag älskar dig föralltid!" och skickar till Fredrik, mamma och pappa.

Och det är seriöst det jag skulle göra. Om jag visste att jag skulle dö eller iaf kanske skulle dö. Då skulle jag skicka ett sånt sms till mina närmaste. Buhuu..
(Emma, du var i samma rum som mig så därför skickade jag inget till dig. Hihi)

Men helt seriöst?! Vem fan tar skygg genom att ducka och håller om sig när det kanske kommer komma en atom bomb? Det gör väl inte saken bättre för det. HAHA! Skumma drömmar man kan ha ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0