Om mitt rum (?)

Datorn är ju som sagt ner flyttad. Hehe. Upptäckte dock då att min rum var väldigt stökigt. Usch fy och blä. Städade rummet igår lite snabbt och dammsög. Yeah! Plus att jag har fått lite med utrymme för att lägga kläderna i. För jag har faktist inte haft plats att ha alla mina tjocktröjor + fredriks alla kläder någonstans. Så nu har jag ju rensat min garderob och fått in backar där jag ska lägga allt. Så sa pappa nyss: "nu har ju plats för dina kläder så nu vill jag inte se något på stolen eller golvet nått mer" Gaah :| haha, vette fan om han var eronisk eller inte. Höhö. Men ja pappa jag ska försöka :)
 Men nu är frågar: Hur kommer Jennifers hem att se ut när hon flyttar hemifån? Svar: PAAAAAAAAANIK! Nej hahah, då tror jag faktist att jag fått nått klokt i huvudet (säger inte att jag är dum nu, men..) så att jag faktist städar oftare en vad jag gör i mitt rum nu. Man försöker ju få Fredrik att städa lite, iaf hans grejer. Men icke ofta, haha men om han gör det. Så bet blir knappt någon skillnad ändå. Ett stort minus punkt minus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAFAN SKRIV MER OCH OFTAREE!!!!!!!!!!!!

2009-09-10 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0