Ehm, random (?)

Mohahahha , jag hann knappt skriva igår. Eller jo jag skrev ju, men det blev lite snabbt där i slutet.
  Men som sagt, jag och Emma drog hem till mig efter skolan. Vi käkade och Emma gjorde lite sudoku, sen tjugo över 5 åkte hon och gjorde nått annaaaat x). Vi skulle igentilgen bara prata om en sak, därför blev det inte så länge. Men det var chiiiill. När hon åkte laddade jag ner ett spel på mobilen, hehehe (a) Fast ville egentligen ha nått annat men det fanns inte :o . Haha big deal(?) Yäyä, busade lite med Fredrik och då råkade göra så han började blöda i noosen. Föööölåt (a)(6) Så käkade familjen lite, jag var inte direkt så hungrig jöööh. Efter det åkte jag, Fredrik & Jimmie till Fredriks jobb och skulle kolla en grej på pappas bil, men det gick typ inte. Så vi drog hem till Fredrik istället där jag skulle hämta min mooooped och åkte hem med den. Och pannkakor fick jag också! Wiie.
  Hahha, sen senare gjorde vi inte så mycket. Skulle baka men ingen ut av oss var speciellt sugna, så vi gjorde bara glass i stället. Och tittade på Idoool. Eller ja, jag och mamma gjorde xD . HÖHÖHÖÖH

IDAAAG har jag halv dag i skolan och i morgon e man ledig. Mohahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0