23/9 - Handbolleeeeeeeen. töhöö

Något säger mig att jag vill börja spela handboll igen. Men något annat säger att jag inte kommer våga. Eller jo , det är klart jag vågar men det är en annan sak liksom. Jag slutade ju för mer en två år sen. Eller Februari 2008 ungefär.. hmm. 1,5 år sen. faail. Haha, ja och nu har jag ju fan inte spelat knappt någonting alls sen Februari 08, så man är ju rädd för att faila ur och göra bort sig xD. Plus att "mitt lag" spelar med 92,91 & 90 nu. Lebbigt. Haha.. Så det säger mig.. Rest in peace handbollen, laget, kupperna, träningslägerna och allt kul <3

Lite random picts

RMB-cuppen i Trollhättan okt07


Match dec06


Beach handboll juli07


Potatiskuppen 07
(någonstans xD)


Beach handboll juli07


Match. Tyrold mot Tyresö 07/08


Omg. hata mig inte xD
Mot cup i Kalmar 06


JAaa.. men faktist.. R.I.P handbollen. Allt med hanbollen att göra :/


Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahah, omg vilken hemsk bild !! den sista alltså ;) haha shit !

saknar fan hanbollen !

2009-10-04 @ 21:52:34
URL: http://fiixad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0