18-20/9-09

Ouuuf! Jag behöver verkligen plugga människor. Men först. Eller fuck. Hahah -.- Men kollar faktist på Ondskan nu om jag inte hinner läsa klart boken. Såså.
  Höhöhö. Men ja i fredags slutade det iaf att jag sov hos Emma. Klockan 00.11 gick bööössen här ifrån och så hoppade jag på 873 där Emma satt sörrö. Så åkte vi hem till henne. Vi satt uppte och garvade som ett par jävla jon men jag kommer inte ihåg åt vad. Hahh, Fanny var med också. (Emmas syrra) Men det var kuuul. Gick och la oss och somnade typ pladask klockan 2.
  Dagen efter (lördag) vaknade jag av att Fredrik ringde vid halv 12. Spelade spel på Emmas mobil ett tag sen satte jag mig vid datorn. Fick upp Emma ur sängen vid 13.00. Käkade frukost och bulle och sådär. Sen drog vi till stan för att kolla på en gitarr till Emma. Tror inte att hon hittade någon direkt. Så käkade vi en varsin cafecooler och jag en banan. Gick runt överallt och träffade Plutte en snabbis innan jag skulle till Fredrik och Emma skulle vara med Frida.  Klockan halv 6 typ åkte jag ifrån stan till Fredrik jobb. Var där en liten stund och sen åkte vi till honom och käkade. Så kom Sebbe och Becca vid 8 och en liten stund efter det skjutsade dom mig till Shell där jag mötte Mikaela. Vi köpte godis och chips och klockan 9 var det Freaky Firday på 4an som vi tittade på. Så var jag hemma hos henne till typ 01.00 och då gick jag till Fredrik. Vi tittade på en mupp film som jag inte fattade något av och sen somnade vi väl runt 2. Mojsmojs.


TOOODDEEEEEE och NU ska jag skriva min lilla bokanalys. Även fast jag har typ 100 sidor kvar av boken. Den ska vara inlämnad på tisdag innan klockan 10 på förmiddagen. Wihoo. Wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: denise

good luck!

2009-09-20 @ 19:30:43
Postat av: Anonym

2009-09-20 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0