CP BLOGG FAN

Fy fan vad sur jag är, gaaah jävla bogg anus hål!
Skulle hjälpa Denise med hennes blogg men då fuckade min upp totalt! AAAH och ingen tar mig seriöst heller, både emma och becca bara garvar när jag berättar. Jävla ungar! Emma trodde typ att någon skulle dö eller något för att jag var så hilma upprörd i telefon. GAH så svarar hon "Jennifer, var det de du är sur över?" och börjar as garva. AAAH!!. HAHAHA Jag säger ju det, jag är patetisk. HaH
Men Emma är iaf lite snäll så hon ska hjälpa mig att få tillbaka rull-grejen å så vidare. Jävla skit.
Skriver om jag jag gjorde igår och idag senare. USCH ahahhaa !
jag garvar åt mig själv. hahaha jävla mupp anus!

Kommentarer
Postat av: päron

hahahaha men det var faktiskt väääldigt ironiskt :D

2009-09-17 @ 20:15:45
URL: http://eperssons.blogg.se/
Postat av: denise

hahaha, sorry jennifer (A)

2009-09-18 @ 09:00:04
Postat av: jennifer

Emma vad var eronisk din lilla skit :O?

DU SKA HJÄLPA MIG!



hahah denise det var inte ditt fel xD

2009-09-18 @ 13:56:09
URL: http://jennjennn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0