9/9-09

Först ska jag säga att mina päron har varit tillsammans i 20år idag. Grattis till er! <3
Sen sä äre så att jag är inte lika trött idag som jag var igår. Klå den om du kan! Och ja, vi har dator kunskap nu också. Samma tid, samma lärare som igår. Men inte samma klassrum. Som vanligt.. Förvirrande? Svar: JA!
  Men igår så flyttade jag ner min dator till mitt rum. Och alla andra gjorde samma sak. Duktiga pojkar :) Höhö. Så vare Idol igår också. HAHA. Vissa är ju för pinsamma alltså. Men de va ruuuuuligt och så åkte vi hem till Fredrik och var där tills jag typ somnade x) Becca och Robin var med också. hihiihihi. 
  Måste vara med Emma snart känner jag. HÖHÖ
  JAG E SEG. ULLLLLLLAAAAA och sina tabbövningar is continues...
 

(titta på tiden när jag skrev det här inlägget) MOHAHAHAH
nionde i nionde tvåtusennio klockan nio över nio
Lycka?

Kommentarer
Postat av: Becca

nej sötnos, bara en jävla tur :D haha! <3<3<3

2009-09-12 @ 19:57:26
URL: http://loveisanability.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0