5/9-09 Kräftskiva

Brööööl. Är inte på blogg humör faktist. Hehe. Men kan berätta vad jag gjorde igår iaf. Vi hade kräftskiva här hemma hos Svahnarna.  Mycket roligt folk vare och för dom som inte åt kräftor (vilket jag inte gör) så fick vi tacotårta. Muums. Älskar den! (Tack Fredriks mor för receptet) Och vette fan vad vi gjorde. Hahahha vi hade kul med dom där jävla snaps sångerna. Det spååårade ur. Hahaha! Kan inte förklara så ni får ta fram er igen fantasi och mixa ihop med typ att "Gamlingarna" på ena sidan av långbordet och ungdomarna på den andra som alla sjunger olika och skriker för att få sig hörd, Garvar och shotar (?). Herrejesus. Så kom Becca och Gb när vi ätit. Och aaah. jag vet inte vad jag ska skriva eftersom jag inte är på humör.
Datorerna ska iaf bort här uppe och hem till de alla människor där datorn och dom igentligen bor. Höhö. Get panic. hhahahha GEEEET (bäääh) PANIK. gud jag var rädd för getter när jag var liten, eftersom dom kutade emot mig med deras horn. Så jag hoppade upp på pappas rygg och han fick rädda mig.
Okej, nu svamlade i bort oss igen.. Men idag så har jag inte gjort nått speciellt. Läst och varit på MartinOlsson.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0